Suwaczek z babyboom.pl

czwartek, 10 maja 2012

Pomagamy

Kochani zapraszam was gorąco do wzięcia udziału w bardzo szczytnym celu, prośba jest skierowana do osób szyjacych.
Jak wszyscy wiemy wielkimi krokami zbliża się Dzień Dziecka w tym dniu każde dziecko chciało by dostać choć niewielki drobiazg. Na stronie Jak uszyć  jest artykuł dotyczący pomocy dzieciom  pt. "Szyjemy misie i inne stworki dla niepełnosprawnych dzieci". Ja sie zgłosiłam i zachęcam innych, wysyłam jednego z moich królików 



Pozdrawiam was gorąco :)

3 komentarze:

  1. niestety szyc nie umiem.. a szkoda :(
    ale dobrze widziec ze ludzie spełniają marzenia :D takie małe ale zawsze ;) a nasze blogerki to już wogole złote dusze :D
    pozdrawiam goraco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny cel, niestety ja nie szyję....
    Zapraszam do mnie na Dziecięce candy: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2012/05/dzieciece-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się , że są takie akcje.Właśnie wysłałam zgłoszenie,chęć wzięcia udziału w tak szczytnym celu.
    Droga Agness mam nadzieję, ze nie będziesz miała mi za złe jeśli skopiuję Twój post i zamieszczę go u siebie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń